Mesh sau banner, cea mai eficienta cale de promovare

printbanner

Reclamele sun sufletul comertului, insa reclamele nu inseamna nimic daca nu le vede nimeni. Este important sa fie vizibile pentru cat mai multi oameni, pentru ca mesajul reclamei sa ajunga la potentialii clienti.

La fel cum exista mai multe tipuri de reclame la fel exista si mai multe feluri de a o realiza. De la reclamele televizate, la cele difuzate in eter si pana la cele arborate peste tot prin oras, toate functioneaza intr-un fel sau altul.

Dintre cele folosite ca atare exista doua tipuri de suporturi comerciale care se confunda foarte des : bannerul si meshul. Un banner este o reclama de mari dimnensiuni (pana la aproximativ 10 metri patrati) care se poate lega de panourile publicitare de pe marginea drumului, pe cuburile publicitare din intersectii sau pe orice alta suprafata plana care sa nu fie sticla.

Un mesh, pe de alta parte este un afis urias. Desi mai este numit si banner, pentru ca este confectionat din acelasi material, uneori, un mesh poate ajunge la dimensiuni uriase de 100 de metri patrati. Daca va ganditi ce suprafete atat de mari exista ca sa poata fi amplasat acolo, mai ganditi-va odata. Avand posibilitatea sa fie confectionat din materiale opace sau transparente, meshul este potrivit pentru orice suprafata mare. Sigur ati trecut pe langa blocuri de locuinte acoperite dintr-un capat in altul cu un banner mare si v-ati gandit ca oamenii, ale caror ferestre sunt acoperite de banner nu mai vad lumina zilei, insa nu este asa. Confectionat din material transparent, meshul permite luminii sa treaca spre interior, fara probleme. Un banner insa, poate fi confectionat numai din pvc, astfel ca va fi opac.

Fiecare dintre aceste doau tipuri de reclame prezinta avantajele si dezavantajele lor, insa ambele sunt destul de eficiente in promovarea unui produs sau a unei companii.

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>