Campaniile publicitare nu exista fara bannere de mari dimensiuni

printbanner

O campanie publicitara offline, in care vrei sa promovezi un produs sau vrei sa iti promovezi compania, nu exista daca o organizezi cum trebuie. In primul rand trebuie sa fii atent la vizibilitatea pe care o poti obtine, apoi, in functie de locurile in care decizi ca vrei sa te promovezi, ai de ales intre mai multe variante.

Catarge Steaguri ROMPETROLPoti sa imparti flyere sau pliante in care sa detaliezi serviciile sau produsele pe care le pui la dispozitia publicului larg, sau, in cazul in care ai mai multe produse poti chiar comanda mini cataloage in care sa incluzi produsele sau serviciile tale de top. Insa daca vrei sa fii intr-adevar in mintea publicului trebuie sa gandesti mare…foarte mare. Indiferent de celelalte strategii de marketing pe care vrei sa le folosesti, este esential sa comanzi bannere de mari dimensiuni. De ce este esential?

Pur si simplu pentru ca bannerele sunt una dintre cele mai eficiente tipuri de reclame. Sunt mari, atractive usor de observat sau imposibil de trecut cu vederea, in special daca sunt amplasate in locuri potrivite. Este adevarat ca si costurile sunt destul de mari, ajungand uneori chiar si la 2000 de euro (in conditiile in care un metru patrat nu trece de 20 de euro) in functie de tipul de materiale folosit, tipul de vopsea si designul folosit. Cu toate acestea toti cei care au ales sa se afiseze in marile orase spun ca merita aceasta investitie. Multi dintre ei au renuntat la alte tipuri de promovare offline in favoarea bannerelor de mari dimensiuni, si in felul acesta s-au axat doar pe strategia cea mai eficienta.

Analizeaza-ti afacerea pentru a intelege de ce are nevoie si incepe sa investesti in promovarea ei, pentru a avea succes pe viitor.

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>