Afacerea cu steaguri, afacere de succes

printbanner

In vremuri de mult apuse steagurile se purtau pe umeri in razboi, pentru ca armata sa poate fi vizibila chiar si pe campul de lupta. Steagul era un semn de mandrie, si reprezenta unul din simbolurile elementare ale unei tari.

Mai tarziu, steagurile au devenit imagini simbolice ale statelor, si incet incet si-au pierdut din maretie. In prezent foarte putini oameni mai apreciaza steagul tarii lor, ca sa nu mai vorbim ca sunt multi care nici nu stiu ce culoare are steagul tarii.

Insa, in sudul tarii exista, insa, o companie care produce steaguri pe banda rulanta. De ce? Pentru ca se poate, si pentru ca steagurile au inceput, mai nou sa fie folosite ca element de marketing.

Cu siguranta ati fost la festivaluri medievale, si cu siguranta ati vazut ca acolo sunt multe steaguri ce par a fi din vremea aceea. De fapt sunt steaguri fabricate in Romania. Un alt exemplu nu tine neaparat de marketing, cat tine de politica tarii. La fiecare institutie a statului vedem cel putin 2 steaguri ancorate : unul al tarii iar celalalt al Uniunii Europene.

Mai mult, ati mai vazut astfel de simboluri si cu alte ocazii, in spectacole. Cu totii am auzit de acrobatii care danseaza si jongleaza cu drapeluri, si inca o fac foarte bine, iar acestia folosesc steaguri romanesti.

Cine s-ar fi gandit ca un obiect atat de perimat la prima vedere poate produce profit? Ei bine, proprietarul companiei a identificat, cu siguranta aceasta nevoie pe piata, astfel ca nu a mai stat pe ganduri. A deschis fabrica de drapele si acum are comenzi pe banda rulanta, nu numai din Romania. Steagurile produse in tara noastra au ajuns chiar si in Australia si in multe alte tari ale lumii, indeosebi in Asia, unde drapelul are inca o importanta deosebita pentru stat si pentru popor.

Afacerile de succes vin din toate domeniile, indiferent daca tie ti se par profitabile sau nu. Daca iti doresti succes, cauta-l in lucrurile marunte, in lucrurile pe care de fapt nu le-ai cauta, pentru ca nu te atrag la prima vedere. Steagurile, suruburile, reciclarea, toate sunt domenii subapreciate care aduc anual profit reprezentativ pentru piata economica romaneasca, trebuie doar sa ai curaj sa incepi.

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>